Фoтoгрaфии стaнут oснoвoй для рeклaмныx кaмпaний брeндa Calvin Klein.
Стильный дoм Calvin Klein пoкaзaл нeскoлькo кадров из будущей рекламной кампании. В нем будут использованы ранее неизвестные фотографии юной Кейт Мосс, сообщает HuffPost.
Фотографии были сделаны в 1993 году. году, фотограф Марио Сорренти, который тогда в отношениях с манекенщицей. Съемки проходили в британские виргинские острова.
Креативный директор модного дома Раф Симонс сказал, что эта фотосессия является культовым моментом в истории модной фотографии.
Something behind those eyes: OBSESSED, the new fragrance by CALVIN KLEIN. Почти 25 years after the debut of Obsession’s iconic campaign, a never-before-seen look at the intimate relationship between its photographer and subject. #CKOBSESSED
А star is born: In 1993, Obsession attained its iconic status when an 18 year-old Кейт Мосс became the fragrance’s face, shot by her then-boyfriend @mario_sorrenti. In 2017, the launch of OBSESSED celebrates reimagines and that visual legacy. #CKOBSESSED
First love, second nature: «We were young and in love and I loved photographing her. When we did Obsession she was 18 and I was 20, just starting out in our lives with no pressure about anything.» — @mario_sorrenti, on the iconic 1993 Obsession campaign. Pre-order the new OBSESSED for men + women at calvinklein.com. #CKOBSESSED
Wild at heart: Игра, past love, and present iconography. All meet in the new OBSESSED campaign. #CKOBSESSED
Ранее Корреспондент.net он сообщил, что в Сети показали «высокую длинноногую» модель США Кеннеди Чейз.